O nouă sesiune de atribuire în administrarea ariilor naturale protejate


Printr-un comunicat oficial de presă al directo­ru­lui Agenţiei de Mediu Filiala Vâlcea, Alin Voicescu, Ministerul Mediului şi Schimbărilor Clima­tice anunţă deschiderea celei de-a şasea  sesiuni de depunere a dosarelor pentru preluarea în administrare a ariilor naturale protejate: „Dosarele vor fi întoc­mite în conformitate cu preve­de­rile Ordinului ministrului mediului şi schimbărilor climatice nr. 1052/2014 privind aprobarea Metodologiei de atribuire în ad­mi­nistrare şi custodie a ariilor na­tu­rale protejate. Etapele pro­ce­durii de atribuire în adminis­trare sunt următoarele: afişarea la sediul autorităţii responsabile şi pe pagina proprie de internet a anunţului de lansare a sesiunii de atribuire care cuprinde lista ariilor naturale protejate ce pot fi atribuite în administrare; depu­nerea dosarelor de candi­da­tură în format hârtie şi suport elec­tronic, în termen de 30 de zile calendaristice de la data afişării anunţului de lansare a sesiunii; transmiterea de către autoritatea responsabilă a dosarelor de can­didatură în format electronic, în termen de două zile lucrătoare de la expirarea termenului de de­punere a dosarelor de can­di­datură, către membrii Comisiei de evaluare; întrunirea Comisiei de evaluare a dosarelor de can­di­datură; întocmirea raportului de evaluare de către Comisia de evaluare, aprobarea acestuia de către conducătorul autorităţii res­ponsabile şi afişarea pe site-ul autorităţii responsabile a puncta­jelor acordate dosarelor de can­didatură; depunerea contesta­ţii­lor pentru evaluarea dosarelor; întrunirea Comisiei de contestaţii în vederea analizării şi soluţio­nării contestaţiilor; întocmirea raportului de evaluare de către Comisia de contestaţii, aproba­rea acestuia de către condu­că­torul autorităţii responsabile şi afişarea pe site-ul autorităţii res­ponsabile a punctajelor acordate dosarelor de candidatură pentru care s-au depus contestaţii; în­toc­­mirea raportului final de eva­luare a sesiunii de administrare care include şi raportul Comisiei de contestaţii şi aprobarea aces­tuia de către conducătorul auto­ri­tăţii responsabile; semnarea contractelor de administrare.

Dosarele pentru atribuirea în administrare se depun până la data de 02.09.2014 (data înre­gis­trării la registratura M.M.S.C.), la sediul Ministerului Me­diului şi Schimbărilor Clima­tice, pe adresa: Direcţia Biodi­ver­sitate, B-dul Libertăţii nr. 12, Sectorul 5, Bucureşti. 

Orice alte informaţii legate de această sesiune de depunere a dosarelor se află pe site-ul Ministerului Mediului şi Schim­bă­rilor Climatice – http://www.mmediu.ro” se mai precizează în text.