Du-te la...

Curierul de Vâlcea pe YouTubeRSS Feed

28 iulie 2021

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare NU VOR AVEA PROGRAM DE LUCRU cu publicul în data de 20 iulie 2021


acestea își vor relua activitatea în data de 21 iulie 2021
Grupul CEZ acordă angajaților o zi liberă în data de 20 iulie 2021, cu prilejul Zilei Energeticianului. Astfel, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea marți, 20 iulie 2021.

Programul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare

Începând cu data de 21 iulie 2021, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08.30 – 16.30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire a răspândirii COVID-19, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Băilești, Câmpulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Drăgășani, Roșiorii de Vede și Videle.
Centrele de Relații cu Clienții din Craiova, Pitești, Alexandria, Târgu Jiu și Râmnicu Vâlcea își vor începe programul mai devreme, în intervalul orar 07.30 – 16.30.
Restul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ își păstrează programul obișnuit, pe care îl puteți consulta accesând https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html.
În tot acest timp furnizorul CEZ Vânzare rămâne alături de clienții săi pe canalele de comunicare puse la dispoziție:
• Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ;
• Info Linia CEZ, 0251.929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, zilnic, în intervalul orar 08.00 – 20.00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop;
• Chatul cu un consultant CEZ Vânzare disponibil pe www.cezinfo.ro.
De asemenea, CEZ Vânzare le reamintește clienților că au la dispoziție posibilitatea de a-și programa vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/, evitând astfel timpul de așteptare.
Totodată, furnizorul își asigură clienții că vor continua să beneficieze de furnizarea energiei electrice, chiar dacă nu au încheiat încă un contract pe piața liberă. Mai mult decât atât, aceștia pot alege o ofertă concurențială online, fără a se deplasa, accesând pagina special creată www.cezinfo.ro/liberalizare/.
Apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

Despre Grupul CEZ în România

Grupul CEZ în România este reprezentat prin nouă companii – Distribuţie Energie Oltenia, CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development, TMK Hydroenergy Power si CEZ ESCO România. Grupul CEZ este prezent pe piaţa românească încă din anul 2005, odată cu preluarea companiei de distribuţie a energiei electrice Electrica Oltenia SA. După procesul de separare a activităţilor (unbundling) încheiat cu succes în anul 2017, Distribuţie Energie Oltenia (fostă CEZ Distribuţie) asigură alimentarea cu energie electrică a şapte judeţe: Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea.
Începând cu anul 2018, CEZ ESCO România oferă soluţii de eficienţă energetică în sectorul privat. Compania oferă servicii complete, de la consultanţă la proiectare, de la management de proiect, la implementare proiectelor energetice complexe (soluţii de încălzire, de răcire şi/ sau alimentare cu energie).
Direcția Comunicare și Marketing a CEZ România

Etichete: , , , ,

Poți comenta aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alte articole de la Comunicate