FACTURILE DIN LUNA NOIEMBRIE pot ajunge cu întârziere la clienții CEZ


Pentru implementarea măsurilor de compensare/ plafonare a prețurilor în sistemul informatic, conform cu noile prevederi impuse de Legea 259/2021 privind aprobarea OUG 118/2021, CEZ Vânzare a anunțat suspendarea temporară a facturării serviciilor de energie electrică și gaze naturale
Plafonarea și/ sau compensarea se vor aplica pentru consumul de energie electrică și/ sau gaze naturale realizat începând cu luna noiembrie. Clienții CEZ Vânzare care se încadrează în prevederile legislative vor primi facturile cu valorile compensate și la prețurile plafonate de legislația în vigoare. Implementarea acestor modificări impune suspendarea temporară a facturării pentru a fi efectuate modificările tehnice necesare în sistemul de facturare.
Astfel, compania CEZ a anunțat următoarele:
• facturile CEZ Vânzare își vor păstra aceleași termene de scadență agreate în contract (ca număr de zile de la data emiterii).
• formatul facturii CEZ Vânzare va fi optimizat acolo unde este cazul cu informații despre tipul și valoarea compensației în care se încadrează clienții, în conformitate cu legislația în vigoare.
„În aceste condiții clienții casnici CEZ Vânzare pot primi facturile aferente lunii noiembrie mai târziu decât în mod obișnuit. Precizăm că intervalul de emitere mai scurt între facturile emise în lunile noiembrie și decembrie nu va afecta datele de scadență ale acestora. După această primă factură primită cu întârziere procesul de facturare își va relua cursul normal, respectând termenele de emitere programate. Echipa tehnică CEZ Vânzare depune toate eforturile pentru setarea procesului de emitere a facturilor cu valori compensate sau plafonate într-un timp cât mai scurt. Procesul depinde în mare măsură de modul în care Legea 259/2021 va fi aplicată”, au anunțat reprezentanții CEZ prin intermediul unui comunicat de presă.

Canalele de comunicare de la distanță rămân esențiale

Reprezentanții CEZ Vânzare le recomandă în continuare clienților companiei să aleagă canalele alternative de comunicare, din siguranța de #Acasă. Astfel, este vorba despre:
• numărul dedicat 1769, la care clienții pot transmite pe scurt, prin SMS, solicitarea și codul de client, urmând să fie contactați de specialiștii CEZ Vânzare pentru soluționarea solicitării;
• portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ;
• Info Linia CEZ, 0251.929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
• contractarea serviciilor și ofertelor CEZ Vânzare direct la https://www.mycez.cezinfo.ro, pe www.cez.ro sau prin prin accesarea secțiunii https://www.cezinfo.ro/produse/;
• chatul cu un consultant CEZ Vânzare. Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00;
• alte canale de comunicare: Completarea formularului de înregistrare a solicitărilor accesând https://www.cez.ro/sesizari2-form;
• numărul de fax: 0248.524.834.
„Pentru clienții care respectă regulile de acces și doresc să contacteze un specialist CEZ Vânzare în Centrele de Relații cu Clienții, aceștia au la îndemână soluția de Programare Online, disponibilă în reședințele de județ. Programarea vizitei se va putea face online pe https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/ sau telefonic, apelând numărul 0251.408.004, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00. Programul Centrelor și harta acestora pot fi consultate accesând https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!”, au mai anunțat reprezentanții CEZ.
Direcția Comunicare și Marketing a CEZ România