Reguli noi de acces în Centrul de Relații cu Clienții CEZ din Râmnicu Vâlcea


Pandemia de Coronavirus, ajunsă la cote nemaiîntâlnite în țara noastră, determină tot mai multe companii să adopte reguli suplimentare de protecție
Aceste norme sanitare mai stricte sunt necesare atât pentru protejarea sănătății propriilor angajați, cât și pentru cea a clienților care trebuie să meargă personal pentru a-și rezolva diferite probleme
Reprezentanții CEZ Vânzare ne-au făcut cunoscut, prin intermediul unui comunicat de presă, principalele modificări aduse modului de acces în Centrele de Relații cu Clienții, printre care și cel din Râmnicu Vâlcea. Începând cu data de 1 noiembrie 2021, accesul clienților CEZ Vânzare în Centrele de Relații cu Clienții se va efectua în conformitate cu HG nr. 1.090/2021 cu modificările și completările ulterioare.
CEZ Vânzare va permite accesul în Centrele de Relații cu Clienții în urma verificării:
• certificatului de vaccinare în format digital sau fizic, împotriva SARS-CoV-2 care atestă că au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
• rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 (nu mai vechi de 72 de ore) sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen (nu mai vechi de 48 de ore);
• certificatului digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
IMPORTANT: Toate celelalte măsuri de siguranță și protecție privind accesul clienților în centrul CEZ din Râmnicu Vâlcea rămân valabile!

Canalele de comunicare de la distanță rămân esențiale

Reprezentanții CEZ Vânzare le recomandă în continuare clienților companiei să aleagă canalele alternative de comunicare, din siguranța de #Acasă. Astfel, este vorba despre:
• numărul dedicat 1769, la care clienții pot transmite pe scurt, prin SMS, solicitarea și codul de client, urmând să fie contactați de specialiștii CEZ Vânzare pentru soluționarea solicitării;
• portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ;
• Info Linia CEZ, 0251.929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
• contractarea serviciilor și ofertelor CEZ Vânzare direct la https://www.mycez.cezinfo.ro, pe www.cez.ro sau prin prin accesarea secțiunii https://www.cezinfo.ro/produse/;
• chatul cu un consultant CEZ Vânzare. Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00.
• alte canale de comunicare: Completarea formularului de înregistrare a solicitărilor accesând https://www.cez.ro/sesizari2-form.
• numărul de fax: 0248.524.834.
„Pentru clienții care respectă regulile de acces și doresc să contacteze un specialist CEZ Vânzare în Centrele de Relații cu Clienții, aceștia au la îndemână soluția de Programare Online, disponibilă în reședințele de județ. Programarea vizitei se va putea face online pe https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/ sau telefonic, apelând numărul 0251.408.004, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00. Programul Centrelor și harta acestora pot fi consultate accesând https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!”, au mai anunțat reprezentanții CEZ.
Direcția Comunicare și Marketing a CEZ România