Liber la întrebări pentru CEZ România


O noua sectiune creata pe site-ul oficial al Grupului CEZ in Romania, www.cez.ro, pune la dispozitia clientilor companiei raspunsurile la cele mai frecvente intrebari adresate de acestia prin canalele de comunicare puse la dispozitia lor.

Sectiunea cuprinde informatii despre avantajele noii facturi, actualizarea automata a consumului estimat, recomandari facute clientilor pentru a evita deconectarea, metode de a contacta furnizorul  si poate fi vizualizata accesand www.cez.ro/ro/intrebari-frecvente.html. Aceasta pagina va fi permanent imbunatatita si actualizata, in functie de solicitarile clientilor nostri si proiectele derulate de companie.

De asemenea, pe site poate fi vizualizat formatul facturii cu explicatii atat pentru clientii casnici din mediul urban cat si pentru cei din mediul rural, clientii pot afla detalii despre modalitatile de plata, au acces la informatii despre cum pot contracta serviciul de furnizare si cum se pot racorda la reteaua electrica de distributie. In sectiunea Intreruperi anuntate, este disponibil programul intreruperilor in alimentarea cu energie electrica aferente lucrarilor de investitii si modernizare a retelei electrice de distributie.

Specialistii CEZ continua sa stea la dispozitia clientilor pentru informatii si lamuriri si la toate celelalte date de contact ale companiei:

– fax: 0248 52 48 32 sau 0248 52 48 34

– email: cez_crc@cez.ro

– telefon: 0251 929

– cel mai apropiat Centru de Relatii cu Clientii.

Departamentul Relaţii Publice din cadrul CEZ România