Fonduri pentru informarea mediului rural (1)


• “Sprijin pentru acţiunile de informare privind politica agricolă comună” se referă la realizarea unor campanii de informare finanţate din linia bugetară 05 08 06, pentru anul 2013
• Tema prioritară va fi Politica Agricolă Comună, în general, şi propunerile de reformă a politicii, în special

cci_sediuPotrivit Camerei de Comerţ şi Industrie Vâlcea, în cadrul acestei priorităţi, proiectele propuse ar trebui să aibă ca obiective: să se asigure ca populaţia înţelege mai bine PAC, în special, în contextul propunerilor de reformă; să arate rolul PAC în realizarea unei creşteri inteligente, sustenabile şi favorabile incluziunii, conform Strategiei Europa 2020; să asigure o mai bună înţelegere a contribuţiei politicii agricole comune la garantarea unei producţii alimentare sănătoase şi de calitate pentru cetăţenii europeni, la conservarea mediului şi la dezvoltarea zonelor rurale din Uniunea Europeană; să încurajeze interesul publicului pentru rolul agricultorilor, al agriculturii şi al dezvoltării rurale în societate prin promovarea rolurilor multiple ale agriculturii şi prin evidenţierea contribuţiei PAC la sprijinirea agricultorilor, a agriculturii şi a dezvoltării rurale în cadrul Uniunii Europene.

În cadrul prezentei cereri de propuneri, două tipuri de acţiuni integrate de comunicare publică vor fi susţinute: la nivel naţional, prin reunirea diverşilor parteneri în jurul unui singur proiect comun de anvergură; la nivel european, în cât mai multe state membre cu scopul de a-i mări impactul.

Aceste campanii de comunicare integrate sunt campanii care propun cea mai bună combinaţie de instrumente de comunicare posibile pentru a realiza obiectivele prestabilite şi pentru a atinge un public cât mai larg cu putinţă.

Campaniile de comunicare integrate ar trebui să aibă un impact semnificativ, care să poată fi măsurat prin indicatori interni şi externi care pot fi verificaţi în mod obiectiv şi care ar trebui să fie creaţi luându-se în considerare criteriile SMART (specifice, măsurabile, abordabile, relevante şi încadrate în timp). Diversele activităţi ar trebui să fie legate între ele şi să fie clare în ceea ce priveşte abordarea conceptuală şi obiectivele de îndeplinit.

Campaniile ar trebui să includă mai multe dintre activităţile de comunicare sau instrumentele următoare: producerea şi distribuirea de materiale multimedia sau audiovizuale; producerea şi distribuirea de materiale tipărite (publicaţii, afişe etc.); crearea unor instrumente pe Internet şi prin intermediul reţelelor sociale; evenimente mediatice; conferinţe, seminarii sau ateliere; evenimente de tipul “fermă la oraş” care oferă populaţiei urbane o explicare a importanţei agriculturii; evenimente de tipul “porţi deschise” care urmăresc să arate cetăţenilor rolul agriculturii; expoziţii statice sau mobile sau puncte de informare.
CONTINUARE…