Atentie la persoanele care se pretind angajati CEZ sau Adrem Invest!


Grupul CEZ in Romania recomanda tuturor consumatorilor de energie electrica din Oltenia sa legitimeze orice persoana care declara ca este angajat CEZ sau Adrem Invest si sub pretextul deconectarii solicita achitarea unor sume de bani fara chitanta, care ar reprezenta facturi de energie electrica sau doreste sa intre in casa pentru citirea contoarelor de electricitate.

Serviciul de citire a contoarelor, precum si alte servicii (montare contoare, verificare, deconectare/reconectare a contoarelor electrice, etc) sunt externalizate catre societatea Adrem Invest. Reamintim tuturor consumatorilor ca orice angajat al Adrem Invest este obligat sa prezinte legitimatia de serviciu atunci cand se prezinta la domiciliul consumatorului pentru a citi contorul electric sau pentru a efectua alte servicii.

Domnul Florin Ciobanu, Director Divizie Servicii Integrate Adrem Invest atrage atentia ca „in contractul cu partenerul nostru CEZ sunt stipulate foarte clar serviciile pe care Adrem Invest le ofera si pe care colegii nostri din teritoriu le presteaza. Incasarea facturilor de energie sau a altor tipuri de taxe, nu este unul dintre acestea. In plus, angajatii Adrem Invest din zona Olteniei, atat cititori de contoare cat si electricieni, pot fi usor recunoscuti prin uniforma personalizata pe care o poarta, salopeta si jacheta rosu cu albastru, prin insemnele Adrem Invest, precum logo-ul imprimat vizibil pe uniforma si prin legitimatia companiei pe care sunt obligati sa o prezinte clientilor. Orice persoana care nu este conforma cu regulile acestea, nu este angajat Adrem Invest si nu poate presta niciun serviciu consumatorilor de energie electrica.”

Incepand cu luna ianuarie 2012, CEZ a implementat un nou sistem de citire – facturare – incasare, care presupune estimarea lunara a consumului de energie electrica si regularizarea acestuia cu o periodicitate de aproximativ 3 luni pentru clientii casnici din mediul urban si 6 luni pentru clientii casnici din mediul rural, prin citirea contoarului pentru clientii casnici si agenti economici mici.

Incasarea facturilor de energie electrica si a oricarui alt tip de facturi pentru prestarea unui serviciu se face doar prin intermediul unitatilor bancare agreate, Posta Romana sau factorii postali din teritoriu, niciodata prin emiterea de facturi/chitante la domiciliul clientului.

Nu platiti in numerar nici o suma decat la factorii postali, oficiile de posta sau banci!

Se poate face plata in numerar la punctele de lucru ale urmatoarelor institutii si banci: Posta Romana, BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, BANCA CENTRALA COOPERATISTA CREDITCOOP, PAYZONE, PAYPOINT.

Clientii pot opta pentru Debit Direct Intrabancar in conditiile in care au conturi deschise la una din bancile: BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, ING, sau pentru Debit Direct Interbancar daca au conturi bancare deschise la alte banci.

De asemenea, ATM-urile băncilor: BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT ŢIRIAC BANK, ING pot fi utilizate pentru a efectua plati.

Clientii care prefera transferul bancar pot apela la BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania, UNICREDIT TIRIAC BANK, CITI BANK, ING. Se poate apela totodata la serviciul internet banking pus la dispozitie de BRD Groupe Societe Generale, BCR, Banca Transilvania si ING.

Citirea contoarelor se face in zilele lucratoare ale saptamanii, fiecare client fiind alocat unei anumite “unitati de citire”, de regula unul sau mai multe blocuri/sate, si unei anumite perioade de citire. In situatia in care contoarul electric se afla la limita de proprietate, clientul nu este solicitat de delegatul CEZ pentru citirea indexului.

Departamentul PR si Brand

CEZ Romania