Noua Identitate Vizuală DIANA: Reinventarea unui clasic


Cu peste 30 de ani de experiență și un angajament respectat de a oferi calitate și gusturi autentice, DIANA a
devenit un nume cunoscut și de încredere în industrie. Este o companie care își cunoaște trecutul, solid și
puternic, dar care a privit întotdeauna cu deschidere și curaj spre viitor, motiv pentru care își continuă călătoria
cu un nou capitol, o nouă identitate vizuală, proiectată să revitalizeze imaginea DIANA.
Deoarece succesul este dependent de adaptare și de curajul în accelerarea schimbării, noul logo DIANA are o
formă contemporană, dar duce mai departe, într-o abordare adaptată proactiv dinamicii pieței, elementele
definitorii: numele și culoarea verde.
În același timp, logo-ul integrează un mesaj adaptat obiectivelor companiei – acela de a răsfăța gusturile
tuturor vârstelor. Este un logo actual, ce păstrează identitatea dată de fondator, fiind nou și tradițional în același
timp, prin imagine și mesaj, având un cod de culori în ton cu semantica actuală. Obiectivul a fost acela de a
valorifica în continuare elementele relevante, bine cunoscute și recunoscute ale brandului, dar într-o formă
reinterpretată, modernă, care să adreseze toate segmentele.

Actualizare extinsă și către ambalajele produselor

Actualizarea s-a extins și către ambalajele produselor, fiind aplicată pe întreg portofoliul de produse, structurat
pe 4 game: Mainstream, Upper Mainstream, Boierești și Premium, pentru a corespunde noii identități vizuale și
pentru a asigura o experiență atrăgătoare consumatorilor.

Noul design include, ca numitor comun, elementele de identitate de bază, unitare la nivel de concept grafic,
asigurând recognoscibilitatea prin frecvența de vizionare a produselor și elemente diferențiatoare, pentru a
simplifica identificarea rapidă a brandului și a gamei DIANA la raft.
Această schimbare vine într-un mod firesc, dar calculat și asumat, după o perioadă în care compania s-a
concentrat pe investiții consistente pentru extinderea, îmbunătățirea capacităților și capabilităților de producție,
pe proiecte destinate implementării de măsuri de eficiență energetică, urmate de procese de mapare,
standardizare și eficientizare a fluxurilor și ajustare a strategiilor la schimbările din piață.
După luni intense de analiză și planificare, compania a demarat acest proiect amplu și consistent de rebranding
dintr-o perspectivă orientată către viitor, dar echilibrată, proiectată să reflecte identitatea și valorile consacrate,
să consolideze legătura cu segmentele tradiționale, dar și să atragă cu succes noi categorii și generații de
consumatori.
Viziunea strategică a companiei este de a maximiza statura brandului și de a deveni o alegere de top pentru
consumatorii care caută gusturi răsfățate și produse de încredere