„Găselniţa” celor de la CSM a dat roade: publicitatea pe bicicletă a ajutat Vâlcea să strângă aproape 5.000 de spectatori la meciul cu Craiova


Primul derby al anului jucat pe stadionul din Parcul Zăvoi a fost, pe lângă un meci foarte important pentru calificarea în play-off, şi un test util pentru managerii clubului râmnicean. Duelul de sâmbătă cu FC Universitatea Craiova a adus în tribune un număr impresionant de spectatori, aproape 5.000. Adică de cel puţin şase-şapte ori mai mult decât numărul mediu de spectatori prezenţi în tribunele stadioanelor pe care se joacă meciuri din liga a doua românească! Dar cum se explică afluxul acesta de spectatori? Simplu, am putea spune. Vremea frumoasă, poziţia bună din clasament a echipei noastre şi iubirea vâlcenilor pentru FC Universitatea Craiova au adus lumea la stadion. Însă.. mai e ceva.

Promovarea intensă pe care conducerea CS Municipal a efectuat-o în săptămâna premergătoare meciului s-a dovedit de bun augur. Printre metodele de atragere a publicului la stadion s-a numărat şi o tehnică mai puţin folosită la noi, specifică marilor oraşe din România şi vestul Europei. Este vorba despre publicitatea pe bicicletă. Aşa cum se poate vedea din imagine, o bicicletă a tractat, folosind un cadru cu roţi, un panou pe care erau prezentate toate informaţiile referitoare la meciul de sâmbătă. Cel care s-a ocupat de această acţiune nu a avut decât să se plimbe pe străzile Râmnicului şi să facă popasuri în cele mai aglomerate locuri din oraş. Ieftină şi ecologică modalitate de promovare, nu?