
APAVIL, în continuă interacțiune cu clienții
Dorind să fie într-o continuă legătură cu doleanțele clienților, Apavil oferă un program generos pentru relațiile cu publicul, iar situațiile mai complexe ajung, de fiecare dată, pe masa directorului general, care oferă, de asemenea, un program de audiențe. Mai jos aveți intervalele orare în care vă puteți adresa reprezentanților APAVIL
PROGRAM DE LUCRU PENTRU SERVICIUL RELATII CU PUBLICUL:
Str. Carol I, nr. 3-5, tel. 0350 802 161, int. 29
- Luni – Joi: 7:00 – 15:30
- Vineri: 7:00 – 13:00
- Apeland la acest serviciu puteti obtine informatii despre tarife, informatii cu privire la documentele necesare incheierii contractelor, documente necesare obtinerii avizelor, puteti initia o solicitare sau reclamatie, puteti semnala o defectiune tehnica.
PROGRAM DE AUDIENȚE- Audiențele la Directorul General al Societății Apavil S.A, ing. Florescu Ion, se desfășoară în fiecare zi de miercuri, în intervalul orar 0700 – 0900, la sediul societății din strada Carol I, nr. 3-5, Rm. Vâlcea. Înscrierile în audiență se fac prin transmiterea unui e-mail la adresa comunicare@apavil.ro, telefonic la nr. 0350/802161 interior 28 sau la Registratura societății din strada Carol I, nr. 3-5, Rm. Vâlcea. Solicitanții vor comunica un număr de telefon pentru a putea fi contactați ulterior în vederea stabilirii detaliilor.
- Audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute și vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu personalul cu funcție de conducere.
- Pentru asigurarea comunicării dintre cetățeni și conducerea Apavil S.A se pot utiliza și mijloace alternative cum ar fi formularea unei sesizări scrise sau telefonic, solicitantul urmând să primească răspuns la cele sesizate.