„Click to Career” – Seminarul Internaţional „Afacerile online – o alternativă”


În zilele de 6 şi 7 noiembrie 2014,  a avut loc, la Berlin, Seminarul Internaţional cu tema „Afacerile online – o alternativă” organizat de BERLINK ETN GmbH  în cadrul Proiectului „Click to Career”, coordonat de Fundaţia „Casa Cărţii” în parteneriat cu Biblioteca Judeţeană „Antim Ivireanul” Vâlcea.
Trainingul „Online Merchandising – Selling in wide Digital Area a fost susţinut de o companie dezvoltatoare de softuri, care a făcut o prezentare profesionistă a trendului în materie de utilizare a noilor tehnologii informatice atât în afacerile online, cât şi în oferta de servicii. Marile companii încearcă să pună la dispoziţia celor care folosesc telefonia inteligentă programe care să faciliteze accesul la orice fel de servicii într-un timp scurt, folosind baze de date autocreate. Bibliotecile vor fi şi ele afectate în scurt timp şi este important să fie pregătite şi să aibă capacitatea de a folosi noile tehnologii informatice în favoarea lor.
Seminarul a continuat cu o vizită la Apple Store Berlin, unul dintre cele mai importante magazine retail ale Apple din Europa, situat în centrul comercial al Berlinului. Acesta se remarcă prin atenţia pe care compania din Cupertino a ales să o acorde atât în ceea ce priveşte designul, arhitectura şi modul în care clienţii sunt întâmpinaţi de angajaţii companiei, cât şi în ceea ce priveşte atmosfera din magazin.
Construcţia are ea însăşi o poveste veche de 100 de ani. Iniţial, clădirea a aparţinut unui teatru berlinez, iar Apple a păstrat atât vechea arhitectură exterioară, cât şi elementele interioare specifice unui teatru.
Apple Store Kurfürstendamm este cel mai mare Apple Store din Germania, având peste 200 de angajaţi. Totodată, este cel mai mare service pentru clienţi al Apple de pe întreg continentul. Întreg modul de organizare, funcţionalitatea spaţiului, serviciul de relaţii cu clienţii, sunt tot atâtea exemple de urmat în cadrul organizaţiilor partenere în Proiectul „Click to career”.

Posting....