Du-te la...

Curierul de Vâlcea pe YouTubeRSS Feed

4 august 2020

BINE DE ȘTIUT: Se reia programul normal de lucru la Distribuţie Oltenia


Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea îşi vor relua activitatea conform programului normal de lucru cu publicul, de 8 ore, respectând în continuare reguli stricte de protecţie şi distanţare.  Centrele de Relaţii cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia din municipiile – reşedinţă de judeţ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Câmpulung Muscel și Drăgășani îşi vor relua activitatea din data de 01 iulie 2020, având un program de lucru cu publicul de 8 ore, de luni până vineri, în intervalul orar 08.30 – 16.30.
Restul Centrelor de Relaţii cu Utilizatorii din localităţile Câmpulung, Curtea de Argeş, Băileşti, Filiaşi, Bechet, Orşova, Vânju Mare, Baia de Aramă, Corabia, Caracal, Roşiorii de Vede, Videle, Călimăneşti, Drăgăşani şi Horezu, îşi vor relua activitatea conform unui program asemănător.
Este important de menţionat faptul că activitatea cu publicul se va desfăşura în continuare cu respectarea următoarelor reguli de protecţie şi siguranţă: angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, dacă nu se află în spatele geamurilor de protecţie plexiglass; accesul clienţilor în CRU este permis doar cu mască şi mănuşi de protecţie (doar un reprezentant per familie); în cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie mănuşi şi măşti de protecţie de unică folosinţă; accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte; cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială; clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRU; clienţilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru; clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare; se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oricăror documente; totodată, se recomandă pregătirea în prealabil documentelor de identificare necesare (CI), a facturilor etc.
Distribuție Oltenia încurajează consumatorii de energie electrică din aria sa operaţională, să folosească cu precădere canalele alternative de comunicare:
1.Info Tel, apelând numărul unic 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00;
2.Prin email, la adresele:
• relatiiclienti@distributieoltenia.ro pentru transmiterea documentelor din procesul de racordarea la rețeaua electrică;
• distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice.
3.Prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
4.De asemenea, prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html) puteți afla detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor de prevenire sau corectare a avariilor.
• Biroul de Presă al Distribuție Oltenia

Etichete: , ,

Poți comenta aici

Alte articole de la Actualitate