„2013, anul cu sistem informatic de evidență a populației în tot județul”


• precizează cms. șef Ilie Ciontu • scopul: eliminarea morților de pe liste
 

Proiectul de informatizare a Stării civile continuă. Recent, din datele furnizate, pentru ziarul nostru, de șeful Serviciului de Evidență a Populației Vâlcea, cms. șef Ilie Ciontu, au fost aprobate fondurile necesare informatizării Stării civile. „Este vorba despre un server care adună informațiile, scopul fiind acela de a elimina morții de pe liste. La nivel de județ, 33 de localități au implementat programul informatic, iar anul acesta se dorește funcționarea sistemului în tot județului, ulterior în toată țara. Dacă, spre exemplu, un vâlcean are un accident în Botoșani și decedează, el este înregistrat ca mort și-n județul nostru. Nu vom mai lucra ca acum 200 de ani doar cu hârtiile”, a declarat cms. șef Ilie Ciontu.

Menționăm că la referendumul de demitere a președintelui țării, pe liste, la nivel de județ, apăreau 300 de morți. De ase­menea, în prezent, populația activă a României este de 22.275.000 cetățeni.