„Vrem să intrăm pe piaţa turistică europeană”


• declară Alina Tîrlea, directorul Hotelului Livadia din Băile Olăneşti

Tarlea_Alina4Zilele trecute, în organizarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, a avut loc un seminar extrem de important pentru viitorului turismului românesc. S-a discutat pe larg despre investiţiile ce trebuie neapărat făcute – cu finanţare prin programe guvernamentale – în infrastructura de turism, mai ales cel balnear. În acest sens, numele binecunoscutei Ana Aslan – medic român specialist în ge­ron­tologie, academician din 1974, director al Institutului Național de Geriatrie și Gerontologie (1958 – 1988) – ar putea fi folosit ca „brand de ţară” pentru turismul balnear. Trebuie spus că Ana Aslan a evidențiat importanța procainei în ame­lio­rarea tulburărilor distrofice legate de vârstă, aplicând-o pe scară largă în clinica de geriatrie, sub numele de Gerovital. Prezentă la acest important seminar, Alina Tîrlea – directorul Hotelului Livadia din Băile Olăneşti ne-a declarat: „Obiectivele Mi­nisterului Dezvoltării Regionale şi Turismului sunt creşterea competitivităţii turismului românesc la nivel internaţional prin promovarea imaginii României ca destinaţie turistică şi intrarea unităţilor balneare pe piaţa caselor de asigurări de sănătate din toată Europa. Sunt importante şi construirea notorietăţii pe termen lung, dar şi reducerea sezonalităţii ofertei turistice. Planurile de marketing trebuie orientate în scopul atragerii clienţilor din ţară şi străinătate ai celor mai importante şase produse ale turismului românesc: circuite turistice, natură sălbatică şi par­curi naturale, turism rural, sănătate şi întreţinere, city breaks, turism activ şi de aventură”.