Primarul Bănacu „față-n față” cu CEZ-ul
• pentru o văduvă de 84 de ani rămasă două săptămâni fără curent electric în propria ei casă, social-democratul din fruntea Bărbăteștiului a dat peste celebra firmă cehă
Modul cum operează și reacționează CEZ-ul nu era chiar o noutate pentru șeful administrației din Bărbătești. La fel ca oricare dintre noi, Constantin Bănacu a avut sau are cunoștințe care au fost martore ale abuzurilor și batjocurii cu care sunt tratați clienții cehilor care au monopolizat rețeaua de distribuție electrică din această parte de țară. Numai că zilele trecute, un caz social foarte grav l-a pus în situația de a trăi pe propria-i piele modul cum își tratează clienții această companie străină. Astfel, potrivit spuselor edilului social-democrat, după două săptămâni fără curent în casă, o văduvă de 84 de ani din Bodești și-a făcut curaj să vină la primărie și să-i ceară ajutorul: „În primă instanță, nu mi-a venit să cred că pe vremea asta poți să rămâi două săptămâni fără curent electric în casă și să nu încremenești de la ger. Doamna Chipurici a trecut, însă, peste multe în viața aceasta și până la urmă și-a luat inima în dinți și m-a rugat să intervin să se remedieze defecțiunea. Vă rog să mă credeți c-am stat o oră și jumătate în telefon vorbind cu toți roboții CEZ-ului și tot n-am rezolvat nimic. În această țară, dacă întârzii o zi cu factura te debranșează ca să te forțeze să plătești iar o taxă imensă ca să te relegi la sistemul lor. Când, în schimb, ai nevoie să vină să te ajute nici nu se uită la tine. Vreau să trag un semnal de alarmă cât se poate de serios pe această temă poate mai avem și noi ceva autorități în țara asta care să apere consumatorii”, ni s-a confesat plin de năduf Bănacu.