Cum se verifică Declaraţia 112?


finante_sediuDirecţia Generală a Finanţelor Publice Vâlcea reaminteşte că, începând cu 26 iulie a.c., formularul 112 „Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”, va fi depus exclusiv on-line, de către toţi contribuabilii. Ulterior depunerii D 112, este obligatoriu să se vizualizeze starea acesteia prin accesarea link-ului http://www.anaf.ro/StareD112, şi consultarea mesajelor din recipisă.

Dacă, după vizualizarea stării Declaraţiei 112, aceasta este: 1. nevalidată, se va depune o nouă Declaraţie 112 iniţială, corectă, care va urma aceeaşi procedură privind vizualizarea stării, prin accesarea link-ului http://www.anaf.ro/StareD112; 2. validată, dar se constată că există atenţionări (sume eronate, angajaţi nedeclaraţi), se va depune o Declaraţie 112 rectificativă, corectă, care va urma aceeaşi procedură privind vizualizarea stării, prin accesarea link-ului http://www.anaf.ro/StareD112.

Întrucât procedura de obţinere a certificatului digital calificat necesită parcurgerea mai multor etape, invităm contribuabilii să urgenteze acest demers!