„Ce tichete!? Ce prime!? …Angajații au stabilitate”


Cornoiu_Dumitru1• susține Dumitru Nicu Cornoiu, șeful AJOFM Vâlcea
 

„Dacă ar fi mai zece angajați, ar fi foarte bine, am face față solicitărilor”, declară Dumitru Nicu Cornoiu, preșe­dinte AJOFM Vâlcea, referindu-se la situația personalului din instituție. Au fost 120 de angajați la Agenția Jude­țeană de Ocupare a Forței de Muncă Vâlcea și au rămas 47. Doar că, în acea perioadă, nu exista sistem performant de IT în unitate, iar întreaga activitate cădea pe umerii angajaților. „Acum activitatea este mai rapidă; s-a investit în logistică. Așa am redus și numărul angajaților. Dar, doar zece oameni au intrat în șomaj, restul fiind redistribuiți către alte unități din sistem, respectiv Casa Județeană de Pensii…Totuși, ar fi mai bine să mai avem ceva angajați. Nu mulți, doar zece. Astfel, nu am mai fi obligați, dimineața, să repartizăm anumiți salariați către alte birouri. Dacă s-ar mări puțin confortul, ne-ar fi și nouă mai bine. Există unități, cum este cea din Călimănești, cu un singur angajat. Pleacă acum în concediu și sunt nevoit să trimit om acolo, să facă naveta etc.”, a declarat șeful AJOFM Vâlcea.

Întrebat dacă, în preajma sărbăto­rilor, salariații Agenției Județene de Ocupare a Forței de Muncă Vâlcea vor primi ceva cadouri, directorul instituției, Dumitru Nicu Cornoiu, a ținut să precizeze că oamenii au tot ce le trebuie: stabilitatea unui loc de muncă: „Trăim într-o sărăcie generală, lucru ce se vede. Deci, fără stimulente. De unde să dăm? Angajații par mulțumiți, iar cine nu este să plece. Aici au un lucru esențial: stabilitate”.