Asalt de promovare peste Carpaţi


• administraţia din Băile Govora îşi menţine preocuparea de revitalizarea turismului printr-o prezenţă cât mai activă al evenimentele de profil, dar şi printr-un clip de promovare 

Finele lunii martie a găsit conducerea primăriei din Băile Govora în Transilvania pentru două evenimente de promovarea turistică desfăşurate la Cluj Napoca şi Braşov. Astfel, între 21 și 23 martie 2014, la Polus Center, în cadrul ediției cu numărul zece a Târgului de Turism „Touristica”, vâlcenii s-au alăturat agențiilor de turism, reprezentanțelor turistice, hotelurilor și publicațiilor de profil, ce au pregătit o gamă largă de oferte turistice menite să satisfacă și cele mai exigente preferințe. „În cadrul târgului clujean, au fost prezentate diverse destinații atât din România cât şi din străinătate, destinaţii exotice, oferte pentru luna de miere, croaziere, city-break-uri, programe pentru turism de aventură, turism de tratament, turism cultural. Aşa cum era logic, oferta noastră a fost spre turismul balnear şi vă pot spune că am mai simţit o dată, pe propria piele, notorietatea extraordinară şi renumele de care ne putem bucura şi mândri în continuare cu Băile Govora. Apoi, între 28-30 martie, avem un stand şi la Braşov, pentru cea de-a VII-a ediţie a „Transylvania Tourism Fair” (TTF). În plus, vreau să vă spun că intenţionăm să ducem promovarea localităţii noastre la un alt nivel şi să realizăm un clip de promovare care va fi difuzat la televiziunile naţionale şi centrale”, ne-a relatat edilul liberal Mihai Mateescu.