Am ales înţelept! Am mers la Lidl Drăgăşani!


LIDL1• astăzi, magazinul de la intrarea în municipiu dinspre Rm. Vâlcea îşi deschide porţile pentru clienţi

Lidl a inaugurat vineri primele 11 magazine nou construite, atât în Bucureşti, cât şi în ţară, reţeaua sa din România însumând în prezent 118 magazine. Noile unităţi s-au deschis în Bucureşti (2), Câmpulung, Drăgăşani, Focşani, Giurgiu, Piteşti, Şelimbăr, Timişoara, Turda, Zalău. Inaugurarea noilor magazine continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de calitate, la cel mai bun preţ, direct de la producătorii locali, asta pentru că multe dintre mărcile comercializate sunt produse în ţara noastră. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, respectiv din Italia, Franţa, Germania, Spania.

Şi întorcându-ne la Drăgăşani, Lidl a lansat vineri invitaţia reprezentanţilor administraţiei locale precum şi presei de a realiza un tur de prezentare al magazinului de la intrarea în municipiu dinspre Rm. Vâlcea. Gazdele, Gheorghe Creţan – directorul responsabil cu expansiunea şi Dan Palage – directorul de vânzări s-au dovedit a fi la înălţimea aşteptărilor. În câteva cuvinte am înţeles cine, ce, de ce, cum stă treaba cu Lidl. Turul oficial al magazinului a venit şi în sprijinul nostru pentru a afla exact punctele cheie cu care Lidl vrea să iasă în faţă: prospeţime, calitatea, preţ accesibil – lucruri posibile prin crearea unei reţele de distribuţie direct de la producători.

Dacă vorbim de expansiunea Lidl, în foarte scurt timp, un nou magazin se va deschide în Râmnicu Vâlcea, de această dată, pe Bulevardul Dem Rădulescu, ţinta principală a companiei fiind intrarea pe pieţele de retail din localităţile cu circa 20.000 de locuitori.

LIDL2Astăzi, începând cu ora 8.00 Lidl Drăgăşani îşi deschide porţile pentru publicul larg. Gazdele le-au pregătit clienţilor oferte de preţ irezistibile, atât la raioanele de alimentare, cât şi la cele de nealimentare. Aşadar clienţii sunt aşteptaţi cu mic cu mare, cu maşina sau pe picioare. Cele aproape 100 de locuri de parcare create pentru clienţi, spaţierea corespunzătoare din interior, dispunerea atentă a produselor pe rafturi au rolul lor bine definit: să faci cumpărături într-un spaţiu elegant, într-un mod ordonat, să pleci din magazin relaxat şi nu obosit. Pentru că numai aşa te vei întoarce din nou, nu?