Ai un blog pe care vrei să-l aduci în prima pagină Google? Hai la cursurile EduKiwi!
Îți place să scrii și nu vrei să rămână o simplă pasiune? Acum poți atrage tot mai mulți vizitatori pe pagina ta, cu ajutorul celor de la EduKiwi, care te învață tehnici moderne de optimizare SEO, care chiar dau roade!
De ce este important să înveți despre optimizarea SEO?
Optimizarea motoarelor de căutare este foarte importantă pentru specialiștii în marketing, nu este un secret. Optimizând paginile și articolele de pe blog, creşte vizibilitatea conținutului. În momentul în care vizitatorii introduc termeni de căutare legați de un produs sau serviciu în Google sau motoare de căutare similare, este mai probabil să dea peste conținutul pe care o persoană îl deţine.
Cum se face optimizarea SEO?
Concentrarea pe un cuvânt cheie lung sau două sau mai multe cuvinte care corespund intenției cititorului ideal, este foarte importantă. Optimizarea cuvintelor cheie a articolelor de pe blog nu înseamnă introducerea a cât mai multe cuvinte cheie într-un singur text. Astăzi, acest lucru are chiar un impact negativ asupra unui clasament, deoarece majoritatea motoarelor de căutare pedepsesc „umplerea cu cuvinte cheie”.
Menționarea unuia sau a două cuvinte cheie în anumite părți ale postării, ajută foarte mult atunci când este vorba despre optimizare SEO. Există patru domenii în care ar trebui plasaţi termenii preferențiali: în eticheta de titlu, titlurile și corpul textului, adresa URL și în meta descriere.
- Titlul este folosit de majoritatea motoarelor de căutare ca linie principală pentru rezultatele căutării și oferă căutătorilor o oportunitate inițială de a recunoaște dacă o postare este relevantă pentru ei. Deci, este foarte importantă plasarea cuvântul cheie aici;
- În tot textul, cuvintele cheie ar trebui să apară în mod repetat în corpul textului și în titluri, cu spațiu natural. Deci, cuvintele cheie ar trebui să apară din când în când în text, dar într-un mod natural, ușor de citit. Nu se exagerează, deoarece există riscul penalizării motoarelor de căutare pentru umplerea cuvintelor cheie. În general, este o idee bună aceea de a gândi modul în care se încorporează cuvintele cheie în text înainte de a începe un nou articol de blog, dar acesta nu ar trebui să fie singurul obiectiv.
- De asemenea, motoarele de căutare examinează adresa URL pentru a determina despre ce este postarea . De fapt, adresa URL este una dintre primele examinate la accesarea cu crawler. Prin urmare, adresa URL oferă o bună oportunitate de a optimiza în continuare articolele, deoarece adresa URL este întotdeauna unică. Așadar, este recomandată adăugarea unuia sau a două cuvinte cheie aici;
- Cu meta descrierea, cititorii vor putea găsi mult mai repede informaţii despre conţinutul articolului blogului. Mare atenţie la includerea cuvântul cheie lung, astfel încât Google și publicul țintă să știe exact la ce să se aştepte.
Odată identificate obiectivele, nevoile și intențiile cititorilor ideali, drumul cel bun va apărea, pentru a crea în mod constant conținut relevant pentru ei.
Alte aspecte de care se va ţine cont în optimizarea SEO pentru blog
Pentru optimizare SEO mai sunt şi alte aspecte de care trebuie să se ţină cont şi anume:
- Densitatea de cuvinte cheie – aceasta nu poate fi foarte mare pentru că ar atrage cu sine o penalizare;
- Titlul articolului – acesta trebuie să fie cât mai relevant pentru tema abordată şi să atragă atenţia;
- Conţinutul – conţinutul articolului trebuie să fie util şi cât mai relevant pentru nişa pe care se indexează blogul.
Acestea sunt doar câteva dintre informațiile pe care le poți afla la cursurile susținute de Mihai Chițoiu – managerul agentiei de SEO CLIENTIPEVIATA.RO formata dintr-o echipă de 10 oameni.
EDUKIWI este o echipă tânără, dinamică și foarte prietenoasă îți va fi alături în tot acest parcurs profesional. Nu-ți rămâne decât să te înscrii și vei descoperi o mulțime de secrete din lumea lui Google!