Du-te la...

Curierul de Vâlcea pe YouTubeRSS Feed

27 iulie 2021

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia NU VOR AVEA PROGRAM DE LUCRU cu publicul pe 20 iulie 2021


• acestea își vor relua activitatea în data de 21 iulie 2021
Operatorul Distribuţie Oltenia acordă angajaților o zi liberă în data de 20 iulie 2021, cu prilejul Zilei Energeticianului. Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea marți, 20 iulie 2021.
Începând cu data de 21 iulie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08.30 – 16.30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire a răspândirii COVID-19, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile Băilești, Câmpulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Drăgășani, Roșiorii de Vede și Videle.
Centrele de Relații cu Utilizatorii din Craiova, Pitești, Alexandria, Târgu Jiu și Râmnicu Vâlcea își încep programul mai devreme, de la ora 07.30 – 16.30. Restul Centrelor de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își păstrează programul obișnuit, pe care îl puteți consulta accesând https://www.distributieoltenia.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. În tot acest timp, Distribuție Oltenia rămâne la dispoziția utilizatorilor săi pe canalele de comunicare puse la dispoziție.

Liniile telefonice ale operatorului de distribuție

Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul din cele patru numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție:
• 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice rețea;
• 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.
E-mail: relatiiclienti@distributieoltenia.ro, distributie@distributieoltenia.ro.
Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legătură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.
Operatorul Distribuție Oltenia le reamintește utilizatorilor că au la dispoziție posibilitatea de a-și programa vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html, evitând astfel timpul de așteptare.
Totodată, este de amintit că echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.

Cum se efectuează o programare?

• accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro;
• selectați județul în care locuiți;
• selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
• alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/ depunere documente);
• completați datele de contact (nume, prenume, adresă validă de e-mail, număr de telefon) și înregistrați programarea;
•  apelați Info Tel 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008, numere cu tarif normal în rețeaua națională, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.

Important!

La finalizarea procedurii, veți primi un e-mail de confirmare, care conține un cod de rezervare pe care trebuie să îl aveți cu dumneavoastră în momentul vizitei. În cazul unor situații neprevăzute, utlizatorii au posibilitatea de a anula programarea prin accesarea link-ului de anulare, primit pe e-mail alături de codul de rezervare.
Programul Centrelor de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia poate fi consultat accesând https://www.distributieoltenia.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html.
* Utilizatorii care au programat în prealabil vizitele în CRU-urile DEO sunt așteptați la ora și în ziua programării, având prioritate la ghișee față de cei care nu au rezervare. În cazul neprezentării la data și ora stabilite, programarea nu va mai fi valabilă.
Reamintim utilizatorilor faptul că accesul în CRU-urile DEO va fi efectuat în continuare cu respectarea măsurilor de distanțare și protecție împotriva răspândirii virusului SARS COV 2.
Pentru alte detalii legate de opțiunea de rezervare online, utilizatorii Distribuție Energie Oltenia pot apela Info Tel 0800.500.000, 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 sau adresa de e-mail distributie@distributieoltenia.ro.

Alte date de contact utile în relația cu operatorul Distribuție Oltenia

• semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică poate fi efectuată non stop tot la Info Tel 0800.500.000.
• toate solicitările pot fi transmise pe e-mail la adresele relatiiclienti@distributieoltenia.ro, distributie@distributieoltenia.ro;
• formularul de înregistrare a sesizărilor este disponibil pe website-ul Distribuție Oltenia la adresa https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form.
Detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html.
Direcția Comunicare & Marketing din cadrul Distribuție Oltenia

Etichete: , , , ,

Poți comenta aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alte articole de la Comunicate