Centrul de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din Râmnicu Vâlcea implementează noi reguli de acces în contextul pandemic


Începând de luni, 1 noiembrie 2021, accesul în Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia (printre care și cel din Râmnicu Vâlcea) se va efectua în conformitate cu legislația în vigoare. Astfel, având în vedere prevederile HG nr. 1090/2021, reprezentanții Distribuție Oltenia ne-au anunțat că accesul utilizatorilor în centrele cu clienții va fi permis cu respectarea măsurilor de siguranță și regulilor de distanțare, exclusiv în urma verificării:
• certificatului de vaccinare, în format digital sau fizic, împotriva Coronavirusului, care atestă că au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
• rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu SARS-CoV-2 (nu mai vechi de 72 de ore) sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen (nu mai vechi de 48 de ore);
• certificatului digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Canale dedicate comunicării dintre Distribuție Energia Oltenia și clienții săi

Trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. Procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html.
• apelarea Info Tel, la numărul unic 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică (disponibil non-stop) și numerele de telefon 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 (cu tarif normal în rețeaua națională) la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08.30 – 16.00;
• prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
• prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form;
• detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenirea și corectarea avariilor în rețea de către operatorul de distribuție pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).

Reprezentanții DEO îndeamnă clienții să se programeze online pentru a avea prioritate atunci când ajung în sediu

„Pentru timp de așteptare minim, Distribuție Oltenia recomandă programarea online a vizitelor. Utilizatorii care își programează în prealabil vizitele în Centrele Distribuție Oltenia vor avea întâietate la ghișee. Le mulțumim utilizatorilor noștri pentru înțelegere!”, ne-au mai anunțat reprezentanții Distribuție Oltenia.
Direcția Comunicare & Marketing din cadrul Distribuție Oltenia