ANAF a lansat un nou serviciu electronic


Zilele trecute, reprezentanții Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) ne-au anunțat că a fost lansat un nou serviciu electronic. Este vorba despre un CHAT, care devine disponibil pe site-ul ANAF (www.anaf.ro), începând cu data de 22 noiembrie 2021. Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center

La ce este util acest serviciu electronic?

Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.
„Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”, ne-au asigurat reprezentanții ANAF.
Material realizat cu sprijinul Serviciului Comunicare, Relații Publice și Mass-Media al ANAF