Ce cheltuieli suportă Autoritatea Electorală Permanentă?


Autoritatea Electorală Permanentă suportă din bugetul propriu următoarele categorii de cheltuieli: cheltuielile pentru sediul, dotarea şi funcţionarea Biroului Electoral Central; indemnizaţiile membrilor Biroului Electoral Central; indemnizaţiile personalului tehnic auxiliar al Biroului Electoral Central şi ale statisticienilor care îşi desfăşoară activitatea pe lângă acest birou; cheltuielile de protocol pentru Biroul Electoral Central; cheltuielile pentru mentenanţa Registrului electoral, precum şi pentru activităţile specifice de gestionare a acestuia în perioada electorală; cheltuielile pentru aplicaţiile şi/sau serviciile informatice utilizate de Biroul Electoral Central pentru centralizarea rezultatelor votării; cheltuielile pentru programele informatice utilizate la desemnarea preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora; cheltuieli de informare a alegătorilor.
Alte tipuri de cheltuieli suportate de către AEP sunt: cele pentru organizarea examenelor de admitere în Corpul experţilor electorali; cheltuielile pentru elaborarea, editarea şi difuzarea gratuită de broşuri legislative şi ghiduri specifice în materie electorală; cheltuielile de instruire a operatorilor de calculator şi cheltuielile de instruire a mandatarilor financiari.