Casa Naţională de Pensii Publice (CNPP), prin casele teritoriale de pensii, va preda în administrarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), prin structurile teritoriale ale acesteia, documentele şi informaţiile referitoare la declaraţiile individuale de asigurare pe care le are în evidenţă.
Potrivit conducerii Casei Judeţene de Pensii, toate persoanele din categoria avută în vedere, care se vor autoriza pentru activităţile respective după data de 1 iulie 2012, vor completa şi depune declaraţia privind venitul asigurat la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află adresa unde îşi au domiciliul, potrivit legii.
Modelul, conţinutul, modalitatea de depunere şi de gestionare a declaraţiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii, vor putea fi descărcate de pe site-ul ANAF – www.anaf.ro.
De asemenea, informaţii relevante precum şi conturile bancare în care se vor face plăţile vor fi afişate la sediul Casei Teritoriale de Pensii şi pe pagina web a instituţiei.