Staţiunea Băile Govora, „vedetă” la două târguri de turism


În perioada 28 – 30 martie, sub patronatul ANAT, s-a desfăşurat, la Business Park din Braşov, cea de-a VII-a ediţie a „Transylvania Tourism Fair”, Primaria Braşov fiind co-organizatorul acestui eveniment. Printre cei peste 70 de expozanţi s-au numărat cele mai importante agenţii de turism din ţară, mari tour-operatori ai pieţei de servicii turistice, unele dintre cele mai bune hoteluri din Braşov şi din ţară, autorităţi locale, asociaţii de promovare a zonelor turistice, bănci etc. Autoritatea Naţională pentru Turism şi Oficiul de Turism al Ungariei au fost, de asemenea, prezente. Pe parcursul evenimentului au avut loc diferite manifestări şi workshop-uri pentru specialişti.
Staţiunea balneo-climaterică Băile Govora a fost reprezentată cu succes şi la acest important târg de turism de către Primăria oraşului Băile Govora, care a participat cu diverse materiale de promovare şi publicitate outdoor, într-un stand generos, în cadrul proiectului „Dezvoltarea şi consolidarea turismului din oraşul Băile Govora, prin promovarea potenţialului turistic local”, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. Cu acest prilej, au fost stabilite mai multe contacte cu importante agenţii de turism din ţară, iar turiştii care au vizitat cândva Băile Govora au fost plăcut impresionaţi să redescopere noua înfăţişare a staţiunii şi trendul ascendent pe care aceasta s-a înscris ca urmare a investiţiilor în infrastructura de turism şi a numeroaselor campanii de promovare din cadrul proiectelor implementate de Primaria Oraşului Băile Govora.
Primăria oraşului Băile Govora a fost prezentă şi la cea de-a X-a ediţie a Târgului de Turism „Touristica”, care s-a desfăşurat la Polus Center din Cluj-Napoca, un important eveniment din industria turismului, ce a oferit posibilitatea experţilor din domeniu să prezinte, să promoveze şi să vândă cât mai multe vacanţe. La această ediţie, au fost prezentate oferte de turism pentru vacanţa de vară, atât în România, cât şi în străinătate, dar si destinaţii exotice, programe pentru turism de aventură, turism cultural şi de business, luna de miere, turism balnear etc. Băile Govora a fost singura staţiune balneo-climaterică din România prezentă la acest târg de turism, prin Primăria Oraşului Băile Govora, în cadrul proiectului „Dezvoltarea şi consolidarea turismului din oraşul Băile Govora, prin promovarea potenţialului turistic local”, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul Major de Intervenţie 5.3. În opinia echipei de promovare, formată din Mihai Mateescu – primarul oraşului, Mihai Mecu – consilier proiecte şi programe, Nicolae Zotica – inspector stare civilă, acţiunea a fost una încununată de succes, Băile Govora aflându-se printre preferinţele celor în căutare de vacanţe, atât pentru relaxare dar mai ales pentru tratament balnear. Cu acest prilej, au fost distribuite materiale de promovare diverse: pliante, ghiduri turistice, albume, cărţi poştale, broşuri tematice, hărţi turistice, obiecte inscripţionate etc. În acelaşi timp, au fost stabilite mai multe contacte cu diverse agenţii de turism din ţară. Standul staţiunii balneo-climaterice Băile Govora a fost mediatizat de posturi de televiziune naţionale precum Digi TV şi Realitatea TV, precum şi de presa regională.
Conducerea Primăria Oraşului Băile Govora, în frunte cu edilul-şef Mihai Mateescu, a început în forţă şi anul 2014, prin participarea la cele două târguri amintite mai sus, după ce în anul 2013 a fost prezentă la toate târgurile de turism organizate în România. O luptă continuă pentru promovarea frumoasei staţiuni vâlcene şi pentru îndeplinirea unui important deziderat al primarului Mihai Mateescu, ca staţiunea să ajungă printre primele în Europa.