Senatorul Bulacu cere răspunsuri privind clipul de promovare turistică a României


Zilele trecute, senatorul vâlcean Romulus Bulacu l-a interpelat pe Bogdan Trif – ministrul Turismului, cerându-i clarificări privind clipul de promovare turistică a României. „Recent, ați lansat clipul video de promovare turistică a României. Având în vedere, caietul de sarcini publicat pe site-ul ministerului, vă rog să-mi comunicați, punctual, răspunsul pentru următoarele întrebări: ce s-a întâmplat cu variantele prevăzute inițial, respectiv prezentările în engleză, spaniolă și franceză și subtitrările aferente?; clipurile pentru piețele de incoming se fac în engleză, în limba țării de adresabilitate a clipului, în limba țării de destinație, dar cu subtitrare în engleză, sau fără mesaj voce, doar cu fundal sonor. În final, cărei piețe vă adresați, având în vedere că varianta prezentată este doar în limba română, fără subtitrare?; este tot mai greu să intrați în mintea consumatorului. De aceea, vă întreb ce studiu se află în spatele realizării clipului, ce anume a determinat prezentarea anumitor obiective turistice, în dauna altora?; ați cerut, de asemenea, ca la finalul prezentării, să fie marcată, printr-un carton, președinția Consiliului UE 2019. Din ce motive ați renunțat la această idee de promovare?; dacă bugetul inițial propus a fost 190.000 fără TVA, la cât se ridică, în final, costurile totale pentru clipul de promovare?; vor mai exista, așa cum a fost cerut inițial, și variantele scurte de 10, 15 și respectiv 30 de secunde?”, se arată în interpelarea lui Bulacu.