PROGRAM PRELUNGIT DE LUCRU în Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia


Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia situate în Alexandria, în Târgu Jiu, și în Râmnicu Vâlcea (strada Știrbei Vodă, nr. 7, județul Vâlcea) își prelungesc programul de lucru cu publicul. Acestea își vor derula activitatea cu clienții de luni până vineri, în intervalul orar 07.30 – 16.30 (cu pauză de prânz între 12.30 – 13.00).
Operatorul Distribuție Oltenia a anunțat că rămâne preocupat în permanență pentru a identifica cele mai potrivite soluții pentru utilizatorii săi și a le ușura acestora accesul la informații. Astfel, programul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din Alexandria, Târgu Jiu și Râmnicu Vâlcea se va prelungi cu o oră, cu respectarea strictă a măsurilor sanitare de prevenție împotriva răspândirii virusului SARS – CoV2.
Pentru a elimina timpul de așteptare în centre, Distribuție Oltenia recomandă rezervarea online a vizitelor, accesând https://programari.distributieoltenia.ro.

Cum se efectuează o programare?

  • accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro;
  • selectați județul în care locuiți;
  • selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
  • alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/ depunere documente);
  • completați datele de contact (nume, prenume, adresă validă de e-mail, număr de telefon) și înregistrați programarea.

Alte informații utile clienților

Totodată, operatorul de distribuție recomandă și utilizarea canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor consumatorilor. Acestea acoperă toată gama de servicii destinate consumatorilor de energie electrică:

  • canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
  • apelarea Info Tel, la numărul unic 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08.30 – 16.00);
  • prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
  • prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form.
    Detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro.

Direcția Comunicare & Marketing din cadrul Distribuție Oltenia