Poţi anunţa deranjamentele în alimentarea cu energie electrică fără a mai intra în legătură cu un operator


Atunci când întreruperile în alimentarea cu energie electrică ne creează disconfort, este firesc să ne dorim ca situația să se remedieze în cel mai scurt timp.

Astăzi, tehnologia vine în sprijinul operatorilor de energie cu sisteme și soluții moderne.

CEZ Vânzare, cel mai important furnizor de energie electrică și gaze naturale din Oltenia, a lansat o soluție simplificată pentru a anunța un deranjament. Poți chema echipa operativă la tine și fără a mai intra în contact cu un operator, reducând astfel timpul de intervenție.

Află ce pași simpli poţi urma dacă te afli într-o situație în care ai nevoie să anunți un deranjament: o întrerupere în alimentarea cu energie electrică, fluctuații de tensiune sau o situație urgentă ce necesită întrerupere a tensiunii.

Totul  despre cum poți anunța rapid un deranjament în video-ul de mai jos:

Totodată, poți urmări și alte tutoriale video care prezintă elementele de bază în relația cu CEZ Vânzare (cum transmiți indexul autocitit, cum să citești factura CEZ Vânzare, cum poți deveni client CEZ, unde și cum plătești factura de energie electrică, cum eviți deconectarea alimentării cu energie electrică, recomandări și ponturi de eficiență energetică) aici.

Dacă ai nevoie de alte clarificări cere informații direct la Info Linia CEZ, 0251 929 sau la Centrul de Relaţii cu Clienţii CEZ din strada Știrbei Vodă, nr. 7.

CEZ VÂNZARE furnizează energie pentru peste 1,4 milioane de clienţi din România în toate judeţele ţării și oferă clienţilor săi pachetul dual de energie electrică și gaze naturale, încă din 2008. Portofoliul de produse, servicii și soluţii pe care îl pune la dispoziţia clienţilor este complex și complet pentru că își doresc să vină în întâmpinarea nevoilor acestora. CEZ Vânzare este într-o permanentă evoluţie, iar satisfacţia sa este cu atât mai mare, cu cât reușeste să evolueze alături de clienţii și partenerii săi.