Informații utile de la Finanțele Vâlcene: Serviciul online Spaţiul Privat Virtual


Serviciul denumit Spaţiul Privat Virtual, pus la dispoziţia contribuabililor de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, este o modalitate de comunicare prin mijloace electronice care conferă doar avantaje, precum:
• este uşor de accesat;
• nu implică nici un cost;
• poate fi accesat de pe orice dispozitiv mobil cu conexiune la internet;
• este disponibil 24h/24h;
• nu implică deplasarea la sediul administraţiei fiscale sau la oficiul poştal pentru a primi un act administrativ fiscal.
Spaţiul Privat Virtual oferă contribuabililor persoane fizice şi persoane juridice toate facilităţile comunicării electronice a actelor administrative fiscale emise în formă electronică, precum şi a altor informaţii şi înscrisuri în legătură cu situaţia financiară sau fiscală proprie a acestora.
Accesarea serviciului Spaţiul Privat Virtual se face de pe pagina principală a site-ului ANAF, www.anaf.ro, la secţiunea Servicii Online-Serviciul înregistrare/înrolare persoane fizice şi juridice Spaţiul Privat Virtual sau folosind link-ul:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice/!ut/p/a1/hY9PC4JAFMQ_
Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vâlcea recomandă contribuabililor persoane fizice şi persoane juridice să se înroleze în cadrul serviciului Spaţiul Privat Virtual pentru a putea beneficia de avantajele comunicării on-line cu administraţia fiscală.
Material realizat cu sprijinul Biroului de comunicare şi servicii interne al AJFP Vâlcea