Foto explicit: ce au găsit angajații Apavil în rețelele de canalizare din Râmnicu Vâlcea?


Sub titlul „Stați acasă și folosiți corespunzător canalizarea!”, reprezentanții Apavil SA Râmnicu Vâlcea au transmis un mesaj cât se poate de ferm în care i-au invitat pe vâlcenii care dispun de facilitatea modernă a canalizării (dar par că nu prea s-au modernizat în privința comportamentului) să nu confunde vasul de toaletă cu coșul de gunoi!
Vă invităm să citiți cu mare atenție comunicatul transmis de către Apavil SA și să luați aminte!
„Odată cu măsurile de autoizolare la domiciliu, a crescut alarmant numărul blocajelor din rețeaua de canalizare. Societatea Apavil S.A. face, din nou, un apel către toți utilizatorii serviciului de canalizare să nu arunce în vasul de toaletă măștile și mănușile de protecție, după folosirea acestora, și nici alte obiecte.
Deşeurile menajere şi alte tipuri de deşeuri nu se aruncă în vasul de toaletă întrucât acestea înfundă reţelele de canalizare, deteriorează utilajele din staţiile de pompare sau din staţiile de epurare şi afectează buna funcţionare a serviciului. Utilizarea necorespunzătoare a canalizării ne afectează pe toţi. Durata de viaţă a instalaţiilor scade, costurile de întreţinere şi de operare cresc, la fel şi disconfortul creat de refularea apei uzate şi de inundarea imobilelor, fiind în final suportate de membrii comunităţii.
Asigurăm cetăţenii că, deși se lucrează cu o schemă redusă de personal, societatea Apavil S.A a luat toate măsurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile şi de canalizare să nu aibă de suferit din cauza acestei situaţii excepţionale. Toate staţiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale şi substanţe utilizate în procesele de potabilizare. De asemenea, şi la staţiile de epurare au fost făcute stocuri de materiale şi echipamente de rezervă, astfel încât calitatea apei deversate să respecte condiţiile de mediu. Utilizarea în mod corespunzător a sistemului de canalizare denotă grija față de sănătate și față de comunitatea din care faceți parte.
Pentru situații de disfuncționalitate a rețelelor de alimentare cu apă sau de canalizare, abonații sunt rugați să sune la Dispeceratul Central al societății – tel. 0250.820.010, serviciu disponibil 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Precizăm că echipele de intervenție vor asigura remedierea celor semnalate în funcție de priorități și ținând cont de numărul echipajelor disponibile în teren”.
Sursă foto: Apavil SA
• Material realizat cu sprijinul Biroului de Presă al Apavil SA