În această perioadă, Distribuție Oltenia ia măsuri suplimentare pentru a fi la dispoziția consumatorilor


Având în vedere contextul actual, operatorul Distribuție Oltenia vine în sprijinul utilizatorilor săi prin măsuri suplimentare, ținând cont de misiunea principală: aceea de a asigura continuitate și siguranță în alimentarea cu energie electrică. În acest sens, se au în vedere următoarele:
• specialiștii Distribuție Oltenia sunt în dialog direct cu comitetele locale pentru situații de urgență și cu ministerele relevante și autoritatea de reglementare pentru a transmite informații și pentru a se informa cu privire la activitatea desfășurată și provocările apărute;
• echipele de teren au fost dotate și instruite conform tuturor recomandărilor și cerințelor specialiștilor pentru a avea un mediu de lucru sigur, dar și pentru a oferi siguranță consumatorilor cu care intră în contact;
• au fost luate măsuri suplimentare de informare, pentru a reduce deplasarea consumatorilor la Centrele de relații cu utilizatorii.
Pentru buna desfășurare a activităților de zi cu zi, însă cu o mai mare precauție, operatorul Distribuție Oltenia a luat următoarele măsuri:
• pentru racordarea la rețea – în această perioadă se primesc documente doar în format electronic;
• pentru depunerea documentațiilor de racordare sau amplasment, consumatorii pot utiliza adresa de e-mail: relatiiclienti@distributieoltenia.ro.
Operatorul Distribuție Oltenia a suplimentat numerele de telefon la care consumatorii pot solicita informații pentru:
• procesul de racordare la rețea a noilor locuri de consum;
• emiterea avizelor de amplasament/ emiterea certificatelor de racordare;
• documentele necesare pentru obținerea avizelor de amplasament și avizelor tehnice de racordare;
• încheierea contractelor de racordare/ stadiul procesului de racordare;
• depunerea/transmiterea dosarelor de utilizare;
• obținerea de duplicate pentru avizele tehnice de racordare emise anterior.
„Menționăm faptul că la aceste numere de telefon nu se vor înregistra informații legate de deranjamente, incidente în rețeaua de distribuție sau alte tipuri de solicitări. Totodată, acestea vor fi disponibile doar pe durata perioadei declarată «stare de urgență» decretată de Președintele României, în intervalul orar 08.00 – 16.00”, se arată într-un comunicat de presă transmis de operatorul Distribuție Oltenia pe marginea acestui subiect.
Vâlcenii trebuie să știe că numerele de telefon la care pot apela pentru a lua legătura cu reprezentanții operatorului Distribuție Oltenia sunt următoarele: 0372.524.471, 0372.524.475, 0372.524.480.

Semnalarea deficiențelor electrice

Reprezentanții Distribuție Oltenia reamintesc faptul că, pentru a înregistra un deranjament, consumatorii din aria de operare (adică din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea) pot utiliza următoarele canale de comunicare:
• apelând Info Tel, la numărul unic 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00);
• prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
• prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form.