DISTRIBUȚIE OLTENIA anunță transferul tuturor serviciilor în mediul online pentru 30 de zile


Începând de luni, 9 noiembrie, și până la data de 7 decembrie 2020, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea își vor suspenda activitatea fizică. Toate serviciile oferite consumatorilor de energie electrică din zona Olteniei sunt transferate în mediul online. Prin această decizie, DEO contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în comunitățile în care operează.
Canalele de comunicare online ale operatorului Distribuție Oltenia sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic și acoperă toata gama de servicii destinate consumatorilor de energie electrică: canalele dedicate racordării – relatiiclienti@distributieoltenia.ro, Info Tel, formularul de sesizări și website-ul oficial www.distributieoltenia.ro. În plus, DEO pune la dispoziția consumatorilor de energie  numere de telefon suplimentare pentru contactul direct cu echipa sa de specialiști.
Numerele de telefon suplimentare precum și canalele de comunicare alternative puse la dispoziție de Distribuție Oltenia pentru județul Vâlcea sunt: 0372.524.471/ 0372.524.480 (telefon) și 0727.782.416 (What’s App) – numere cu tarif normal în rețeaua națională.
• canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
• apelarea Info Tel, la numărul unic 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08.30 – 16.00);
• prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
• prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form.
• detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
Siguranța consumatorilor de energie și a angajaților proprii, alături de asigurarea continuității în alimentarea cu energie electrică, rămân principalele preocupări ale operatorului Distribuție Oltenia în contextul epidemiologic actual.
• Biroul de Presă al Distribuție Oltenia