Cum s-au dus banii noştri către „clientela portocalie”


popa_laurentiuZilele trecute, o analiză a Institutului pentru Politici Publice a relevat modul în care Puterea dă bani clientelei de partid. „Raportul prin care IPP spune că, în 2009 şi 2010, aproximativ 20 de miliarde de euro au fost cheltuiţi pentru achiziţii publice ne arată dimensiunile jafului PDL. Este vorba de aproape două treimi din bugetul României!  În topul firmelor care au luat cei mai mulţi bani de la stat sunt cele ale celebrilor «regi ai asfaltului»… În «topul 50» prezentat de IPP, pe primele locuri în ceea ce priveşte contractele atribuite se află SC Tehnologica Radion – cu peste 386 milioane euro contractaţi şi 65 de contracte, urmată de Delta ACM – cu peste 308 milioane euro contractaţi şi 78 de contracte.  Este o dovadă în plus că salariile nu ar fi trebuit reduse, ci ar fi tre­buit tăiaţi banii clientelei politice”, declară social – democratul Laurenţiu Popa.