Contribuabilii vor primi clarificări pentru aplicarea unitară a noutăţilor legislative fiscale


Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vâlcea informează contribuabilii interesaţi că, în data de 28.11.2019, ora 15.00, organizează la sediul instituţiei din Râmnicu Vâlcea, str. General Magheru nr. 17, Sala mare, o întâlnire de lucru având pe ordinea de zi:
• modificări legislative cu incidenţă fiscală în luna noiembrie;
• acordarea şi tratamentul fiscal al biletelor de valoare;
• incidenţa legală a nedotării cu aparate de marcat electronice fiscale;
• serviciile electronice oferite de A.N.A.F (Spaţiul Privat Virtual şi Depunere on-line ): avantajele utilizării serviciilor electronice, modalitatea de accesare şi utilizare a serviciilor electronice.
Contribuabilii interesaţi să participe la întâlnire se pot programa prin intermediul „Formularului de contact” de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, accesând următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând Categoria „Asistenţă în domeniul fiscal”, Subcategoria „Întâlniri cu contribuabilii”. Informaţii privind data, locul de desfăşurare a întâlnirilor şi subiectele puse în dezbatere la sediul A.J.F.P Vâlcea se pot obţine prin intermediul CallCenter-ului A.N.A.F. apelând numărul de telefon 031.403.91.60 sau prin accesarea listei întâlnirilor disponibile la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/intalniri.htm.
• Biroul comunicare şi servicii interne al AJFP Vâlcea