Ce spun reprezentanții CEZ referitor la avaria electrică de astăzi?


• situația care a trimis vâlcenii la nivelul Evului Mediu a fost provocată de anumite „deficiențe în funcționarea liniilor de alimentare de înaltă tensiune din sistemul energetic național”
La puțin timp trecut de la remedierea situației care a pus Vâlcea pe jar în această după-amiază, reprezentanții furnizorului de energie electrică din zona Olteniei a emis un comunicat de presă. Așa cum mulți dintre cititorii noștri au descoperit pe propria piele, vreme de aproximativ 90 de minute, partea de est a județului nostru a fost afectată de întreruperea totală a energiei electrice.
Să vedem cum explică și comentează reprezentanții CEZ România această situație:
„Astăzi, 01.06.2016, în jurul orei 16.00, rețeaua electrică din zona județelor Argeș și Vâlcea a fost parțial afectată ca urmare a unor deficiențe în funcționarea liniilor de alimentare de înaltă tensiune din sistemul energetic național, deficiențe care s-au răsfrânt și asupra rețelei de înaltă tensiune a CEZ Distribuție. Deficiențele au fost resimțite mai ales în județul Vâlcea.
Intervenția echipelor operative și a dispeceratelor teritoriale ale sistemului național și cele de distribuție ale CEZ Distribuție a fost promptă, pentru a restabili alimentarea stațiilor de transformare ale sistemului și ale CEZ Distribuție, astfel încât să fie realimentați toți consumatorii afectați.
Vă asigurăm că se fac eforturi susținute pentru reluarea alimentării cu energie electrică la parametrii corespunzători, în condiții de siguranță.
Este de precizat că durata efectuarii lucrărilor pentru realimentarea locurilor de consum depinde, mai ales, de manevrele efectuate de operatorul de transport la nivel național în a căror autoritate se află liniile de înaltă tensiune din gestiunea CEZ Distribuție.
Reamintim clienților faptul că pot transmite deranjamentul la Info Linia CEZ – 0251 929, program non-stop. Deranjamentul poate fi înregistrat și fără a se mai intra în contact cu un operator uman, clienții pot utiliza doar codul locului de consum și numărul de telefon, urmând pașii indicați de mesajele preînregistrate.”