Annabella intră pe piața bucureșteană


• renumita societate comercială vâlceană a preluat trei unități Mega Image din Capitală

Annabella – Reţeaua 100% românească, liderul pieţei vâlcene de retail, pătrunde pe piaţa capitalei, prin preluarea a trei unităţi Mega Image, situate în Bucureşti pe Strada Icoanei, nr. 11-13, Strada Copilului, nr. 6-12 şi respectiv Şoseaua Ştefan cel Mare, nr. 56.
Magazinul Annabella din Strada Icoanei, nr. 11-13 a fost deschis clienţilor bucureşteni în cursul zilei de sâmbătă, 26 martie 2016, urmând ca în perioada imediat următoare să se deschidă şi celelalte două magazine achiziţionate.
„Ne bucură şi ne ambiţionează intrarea pe piaţa de retail bucureşteană, prin deschiderea acestor trei magazine sub brandul Annabella. Pasul acesta face parte din strategia noastră de business pe termen lung, aceea de a ajunge aproape de cât mai mulţi români. În cele trei magazine aducem clienţilor din Bucureşti o gamă extinsă de produse autentic româneşti şi servicii de calitate, care sperăm să satisfacă cerinţele acestora. Invităm bucureştenii să ne treacă pragul şi să cunoască Annabella – Reţeaua 100% românească.”– a declarat Dorina Mutu, Director Executiv Annabella.

Despre Annabella SRL

Annabella este o reţea modernă de retail, prezentă pe piaţa românească din 1994. Reţeaua cuprinde în prezent 57 de magazine, în patru formate diferite: concept store-ul Annabella A-Z, Annabella Fresh – concept special destinat comerţului de fructe şi legume, supermarketul Annabella şi Annabella Expres – magazinul de proximitate. Cu o tradiţie îndelungata pe piaţa retailerilor din România, Annabella SRL ofera clienţilor săi produse alimentare şi nealimentare de calitate, la cele mai bune preţuri, orientate către nevoile, dorinţele şi sugestiile acestora.
În momentul de faţă, Annabella are peste 730 angajaţi. În magazinele Annabella se regăseşte de asemenea brandul românesc Râureni, unul dintre cele mai îndrăgite branduri de conserve din fructe şi legume, cu portofoliu complet de produse: dulceţuri delicioase, produse cu 0% zahăr, produse făr’de seamăn ca piureul de castane sau pasta de măceşe, dar şi murături rânduite cu pricepere în borcan.